piątek, 8 sierpnia 2014

Zmiany, zmiany, zmiany.

Cześć! :)

Co u Was? Bo u mnie a chwilę obecną idealnie. Zacznijmy od tego, że kupiłam śliczną sukienkę w Reserved! A potem zaopatrzyłam się w szampon i odżywkę do włosów kręconych z Yves Rocher.

A dziś? Jak już wspominałam od kwietnia intensywnie regenerowałam włosy jednak jak wiadomo ze da się włosa zniszczonego i rozdwojonego "skleić" dlatego dziś zmobilizowałam się i zaszłam do fryzjera. Włosy ścięłam na prosto i ok 5cm. Jednak jestem z tego bardzo zadowolona bo włosy "odżyły". Zaopatrzyłam się również w specjalną szczotkę Dtangler, która świetnie je czesze i nie wyrywa moich słabych i kruchych włosów. Aby wzmocnić strukturę włosa zakupiłam również tabletki: skrzyp z bambusem polecane przez panią z apteki jak również dwie próbne saszetki odżywek firmy Biovax: intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych (miód, cynanom, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakt z henny) oraz odzywka naturalne oleje również tej samej firmy (argan, makadamia, kokos).
Mam nadzieje, ze się sprawdzą. Po wypróbowaniu napiszę notatkę z opinią o zakupionych produktach.



Miłego dnia! Papa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz